יום שני, 13 בפברואר 2012

פוסט פתיחה אישי לבלוג - משרון לב ארי

כפי ששמתם לב אני מתפעל כבר 2 בלוגים בעוד האחד שהוא המרכזי עוסק בהיבטים הרוחניים של החיים  במישור האדמה, עדיין נותר צד אחר שנופל בין הכיסאות והוא הצד היותר פרקטי אשר אינני יכול מטעמים מובנים להרחיב.
הצד הפרקטי של ההתפתחות האנושית גם צריכה לקבל התייחסות ולכן הבלוג הזה מתעתד להשלים את הבלוג הרוחני    כמו יין ויאנג וכיאה לבלוג רציני אני אביא כאן את מיטב הידע שצברתי בשנים האחרונות על הצלחה אישית אשר מתאימה לחשיבה היצירתית (out of the box thinking) שלי ואשר אני בטוח שיש לכל אחד ואחת מכם.



בנוסף אני עוקב אחר מדעי חקר המוח ואחרי ג'ון אסאראף ואביא כאן את החידושים האחרונים בתחום בלשון נהירה וברורה ככל הניתן ברמה פרקטית לעבודה מיידית בנושא הנידון. יש למה לצפות והרבה לקרוא.

מעל 2 עשורים אני מתמחה בהפשטה של רעיונות מורכבים וגבוהים ושילוב (סינרגיה) בין מספר נושאים לרעיון אחד מובן ויעיל. מאחר ואני מאמין כל יכולת או כישרון אתה מחוייב לנצל זאת לטובתך האישית וגם לטובת הכלל,  אני שמח לשתף את היכולות האלו בבלוג זה.
בלשון פשוטה יותר: אני הלכתי לפרדס, קטפתי מספר תפוזים, סחטתי אותם, הוספתי מעט קרח ואני מגיש לכם מיץ טרי

מדי כמה פרסומים אעלה פוסט שיכיל מענה לשאלות הבוערות שנשאלתי על ידי קוראים, בהרחבה ובדיסקרטיות.

הבלוגים האלו נוצרו מתוך הדחף שלי לכתוב ולכתוב ולהוציא את הידע האצור בתוכי החוצה אליכם. זה המנטור שבי אשר פורץ החוצה ודורש את מקומו בבימת המשחק של חיי. כל כתיבה של פוסט זו הנאה וסיפוק אישי רב עבורי,    כמו תינוק אשר נולד והולך לבדו ללא עזרה.

הפיצו את דבר הבלוגים האלו למעגלים הקרובים אליכם, שתפו זאת מאחר וגם לחברים שלכם מגיע לדעת ולצמוח.

שתהיה לכם שנת 2012 שתקפיץ אתכם לדרך המלך, לשביל האבנים הצהובות.



באהבה,
שרון לב-ארי.

אין תגובות: